Valborg + 1Maj


Det var en lkiten och ynklig brasa Rockneby fick
till igår, brann knappt en timme ;p
Lindsdals är mycket bättre, haha!

Vi var en del som var nere vid majbrasan och chillade,
jag var nykter så efter brasan försvann vi emot Kalmar bara sådär.
Vi hamnade hos Jens och några jobbarkompisar till Henric :)
Kan ju inte säga att det var tråkigt direkt, hade väldigt trevligt.
Efter Kalmar blev det Rockneby igen där vi satt ute och ja vad ska man säga?
Nä för pinsamt hoppar de. Drog hem till Lindsdal :)

Sista natten med familjen :)
Eller den lilla som fortfarande bor hemma vill säga.
Myste med hunden <3 älskar att somna med henne i sängen! :)

Så nu är det 1maj och tiden har gårr förbaskat fort ;p
För idag blir jag och Henric sambos (y)
Kändes som om det var igår vi bestämde lägenhet men det var
minst 3 månader sedan :)
Så idag blir det stök och bök med alla sakerna :)
Ska  bli roligt, riktigt kul :)
Dock är det inte många affärer öppna idag hade behövt en del ;p
Så får bli Söndagens projekt ;p

Har heller inte något internet för tillfället så
kommer kanske dröja innan nästa inloggning.
Hur fan ska jag klara mig? O,o
Men jag har ju mobil så bara att ringa mig.
Halebop återigen övergav 3 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0