Doktorer och blodprover!


De senaste månaderna har jag haft olika symtom
på saker, men istället för att ta min tid till att åka till läkaren
har jag knaprat tabletter. Bra eller dåligt?

De senaste tre dagarna har jag haft grymt ont i magen och illamående
så fick ringa till jobbet idag för att sjukskriva mig (för idag).
Fick också nog och ringde till Lindsdals vårdcentral där jag fick en
"akuttid" idag.

Hemkommen ifrån doktorn med ett plåster.
Kärringen som skulle ta mina blodprover stack fel så ja det kändes kan jag ju
meddela er. Så lär väl få mega blåmärke till imorgon då jag ska jobba hur jag än mår :)
Nu jävla vill jag inte må dåligt längre "/

...........

Helgen har jag tillbringat genom att leta soffa :)
Jag och Mamma åkte till Ålem för att inspektera deras soffor,
men det var ingenting att ha, stenhårda as typ!
Gav upp! Lördagkvällen kom Jens-Simon-Sked och My hem till oss
och spelade lite kort och drack.
Fick akut ont i magen och fick gå och lägga mig ;p hehe*

Söndagen var jag tillsammans med Mamma och Pappa i Karlskrona
för att kolla på lite soffor där :)
Och vips så är våran soffa funnen!
Henric fick ett MMS och godkände soffan (y)
Söndagskvällen tillbringade jag med massor av Sex and the city och mintglass :)








Kommentarer
Postat av: Sebastian

Snygg soffa! Snäppet vassare än min "klippan" från IKEA ;P

2010-05-14 @ 12:53:49
URL: http://valdemarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0