Minigolftunering.


Shit klockan ringde vid åtta idag jag hade tänkt
mig kliva upp i tid innan jobbet för att hinna dona saker.
Men råkade visst snoza till nio.
Imorgon blir det värre, klockan ringer vid halv 7 och då måste jag upp för att hinna med
en morgon runda med fröken Pizza. Hua - jag som är mega trött när klockan är nio liksom.
ihh! Aha kneget gick som på tåg idag, hoppas det gör det imorgon också :-)
För efter jobbet ska jag ta en shoping tur men Anna <3

Tackar för extra lönen jag fick idag, bara sådär 12.000 rikare (y)
Spara spara spara! Rhodos och göteborg intar pengarna. Haha ^

Henric skulle ut och flyga med Fredde idag så jag är Lennie hade tänkt
oss modehuset, dock hann vi inte in till klockan 19.oo så får bli reservplan 2 :-)
Minigolf med Mamma - bror - Sofie - Lennie och hundarna.
Bara det att min hund gillar bollar, och gick och snodde våra bollar samt
paren som spelade bredvid oss, haha lite sådär lagom pinsamt ;p
Athena "råkade" sätta sig och skita också, haha.
Men vi hade kul ändå, gick faktiskt bättre än väntat ifrån min sida måste jag säga :-)
Kom inte sist men vann inte heller ;) haha!^*
( bilder inkommer )
Lennie och jag fick också fina ideer inför helgen (y)

-/ Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0