Inte Idas dag!

Först vill jag gratta alla nyblivna arbetslösa studenter ;)
Synd att ni inte fick bättre väder.
..

Vaknade lustig idag, ni vet som folk gör i filmer
när dom drömmer läskiga saker, ( man bara flyger upp )
Vaknade inte när Henrics klocka ringde, ovanligt eftersom den
är inte direkt diskret i sitt ringande, hörde inte när han gick och låste dörren
också ovanligt, sedan blev klockan hav nio och jag bara flyger upp ur sängen.
Ont överallt typ, mest i magen.
Går till soffan och sätter mig vid dator för att hoppas att allt
går över snart - och precis innan jag ska till jobbet blir jag anfådd för ingenting
måste sätta mig efter 2-3m och andas hade sjukt svårt att andas hela dagen typ.

Inte nog med det haha ;p
Annica och jag bytte så hon var matsal och jag disk idag.
Och jag vet att man inte kan få in den stora bunken i disken om man inte
har en brun back, men jaa självklart skulle jag få in bunken med gulback
fast att jag vet att det absolut inte funkar.
Haha ja och vad gör bunken om inte fastnar så jag får springa olch hämta Suss xD
" Suss jag har gjort en ganska dum sak kan du hjälpa mig "
Hahaha, hjälten fick bort den!
5 minuter senare tar jag sönder ett glas, och får börja sopa.
Bra bra icke bra dag!

Nu försöker jag undvika att gå in i köket där det står en HÖG
med disk så inväntar att Henric ska komma hem för att han ska börja diska :)
Hoppas han gör det! Jag vill inte se mer disk idag.
Sedan ska vi vidare till Mats och Marie ( Henrics pappa )
för lite tacos. Kvällen vet jag inte riktigt vart den slutar.
Sånt man märker.

-/Ida





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0