Födelsedagsfest - Akuten

Här kör vi helheten över helgen
i ett inlägg!

Lördag.

Det var dags för lite födelsedagsfest för Wattana :)
Så blev lite "förfest" för dem som drack hos Robin,
jag körde ( magont började smyga på mig )
När vi väl kom hem till W blev det fullrulle med musik och lite spel.
W bjöd även på Polskt hembränt och där bärjade det stupa lite för Fredde
som drack en aning för mycket, haha *

Så när vi skulle ut fick man mer eller mindre bära runt honom, haha
finns en video på detta på Freddes och Robins Facebook (y)
Jens fick också försig att klippa tuppkam så när han var färdig fick Fredde
för sig att klippa sig också, haha Wattana böejade trilla lite
Blev så här*



Fuck me



Fuck me

Senare på kvällen kände jag att mi magont i försvann
så jag körde hem där Anna väntade :)
Satt och snackade lite och vid 12 tiden vandrade hon hemmåt igen.
Då var min magont fortfarande kvar så satte på vetekudden på magen tv
och gosade ned mig i soffa.

Söndag

Knappt sovit en blund lördag till söndagen för så fort jag rörde
mig högg det i hela magen :s
Morgon därpå kunde jag knappt ta mig ur soffan och så fort jag rörde mig
kved jag av smärta. Henric fick hjälpa mig med att byta kläder ( kände mig
som en barn unge ) hehe men sådana här dagar uppskattar man sin älskling mer en mest<3
Vi åkte hem till Mamma som sedan körde in mig till akuten.
Och som alla känner till det så är Akuten inte världens snabbaste
så satt uppåt 4-5 timmar där inne innan vi fick åka hem igen.
Så min söndag blev inte riktigt vad vi hade planerat!


Måndag

Sjukanmälde mig ifrån jobbet.
Så idag är det en lugn dag!
Men väntar mig vara tillbaka på jobbet imorgon igen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Borde inte akuten vara snabb??? När jag bröt armen satt jag där i väntrummet i ett antal timmar innan de kom med en säng :/

2010-06-14 @ 18:58:37
Postat av: Ida

Jo man tycker ju det!

Skriv gärna vem du är också i inlägget! :)

2010-06-15 @ 10:18:14
URL: http://iidaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0