En strejkande Ida


Blv ganska väldigt mycket irreterad på min kära Henric
om hade tagit med sig mina bilnyklar till jobbet idag.
Jag behövde alltså bilen typ, NU!

Så jag ringde och skrek lite sen tänkte jag
"Nu ska jag fan strejka med bilkörningen ikväll"
Och det bästa man kan göra är ju att öppna en cider.
Bacardi blev det och alla vet ju att det finns kapsyler på dem*
Och vi äger ingen kapsylöppnare så jag fösöker genast med att få upp
den med kniven vi har ;p
Hahaha*

Slutade med två blödande knogar eftersom jag slant med kniven och rakt
upp i kysylens vassa kanter, haha men jag fick upp kapsylen sen iallafall.
Så nu börjar jag strejka gott folk!

SKÅL!*^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0