9juni 200910

Kommer ni ihåg vad ni exakt gjorde
9Juni 2oo9?
Det gör jag - för då tog HR06c studenten.
Kan ni förstå att det är ett helt jäkla år sedan?
Varför går tiden så fort.
En sak vet jag och gymnasiet var en av de bästa tiderna i mitt liv.
Kommer alltid minnas HR06c som de bästa <3

- Lätt att jag skulle kunna gå om gymnasiet haha ;p

Men nu är det 9Juni 2010 och kan lova att sängen lockade
en tillbaka en hel del idag, men jag fick inte gå tillbaka "/
Bara upp och ut med hunden för att sedan gå till jobbet.
Längtade hem som en galning idag vet inte varför.
Skulle träffat Anna idag också men det får vänta till imorgon
eftersom min kära pojkvän visst lovade hit hans Mormor och Morfar
utan att veta vad han ska bjuda på fick jag ställa mig och baka när jag kom hem nu ;P
Hahaha^*
förlåt Anna!^

Åh, mina fötter gör ont. Någon snäll som kan komma
och klämma lite på dom? :D

Puss på att vi ha internet nu <3

- / Ida



då - nu - föralltid <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0