7Juni


Typ 6 veckor senare, haha^
Nu gott folk ska jag börja med mitt bloggande igen (y)
Från och med idag ska vi ha internet och telefon i lägenheten ;p
Men eftersom jag inte kan installera sådant så får jag invänta Henric.
Håller tummarna på att allt funkar idag.

Flytten har gått otroligt bra!
Börja kännas allt mer och mer som hemma nu och det
känns riktigt skönt. Också 2 dagar utan illamående och alla spytankar
och jag kan äntligen slappna av. - Bara ca 7månader sent. Hehe^
Bättre sent en aldrig?
Tänkte blogga upp lite bilder på hur lägenheten ser ut men
hihi ångrade mig. Ni får fortfarande leva nyfikna :)
..

Hade helt glömt bort att antisimex(?) skulle komma idag för
att kolla lite getingar. Mellan 10 - 12 skulle du vara hos oss.
Så när det ringde på dörren kom jag på att dom skulle komma.
Shit sprang runt för att leta efter någonting att ta på mig haha ;p
Öppnade dörren med ruffsigthår och morgonrock fan så rockigt.
Bad om ursäkt att jag hade glömt bort det, hehe ^
5 minuter senare gick han! Haha :)





Puss på min älskling som bor hos oss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0