10juni

Må jag säga, Ida vaknade utvilad idag när klockan bara var halv sju (y)
Så upp och dona och ut med hunden sedan vidare mot jobbet.
Jobbade kort dag idag endast till kvart i ett, inte helt fel
för då hinner man med en rejäl shoping på stan med Anna :)

Blev så där inhandlat en blus/tröja eller vafan de heter
mina älskade snyggaste skor med stor kärlek till dom :)
Och lite legging och en present till min älskling som snart fyller 20år.

Dock sprang vi på tråkiga 3 på stan som springer och tjata
om att man ska byta till dom för dom är bäst!
Låt mig säga en sak - Vill vi ha er, KOMMER vi till er^
Finns det någon som tycker om såna som står på stan för att
säga att dom är bäst?

Väl hemkommen från storstan hade bejb lagat mat (y)
så nu ligger jag är gäster framför våra nya tvkanaler och
här ska jag tillbringa kvällen (y)

- / Ida





Kärlek på mina nya :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0