Regn?

Det är för vamt, typ äcklig luft.
När ska det bli regn och åska? :-)

Igår hade jag en helvetes dag, mådde typ super illa
av all den jobbiga värmen, går inte att vara inne hos oss
FÖR varmt, ute är det äckligt.
Så igår kväll drog vi ( Anna o Henric )
till svinÖ för ett kvällsdopp! Grymt skönt kan jag be och få tala om.

Tycker också att det borde vara förbjudet att jobba sådana här timmar
på dygnet då det är så varmast, usch! Ni vill inte veta hur varmt det har
varit i köket idag... Kvällsdopp ikväll igen det ska jag se till (y)
Skulle ha sett Alice i underlander igår kväll också, men som vanligt
slutade det med att det inte fanns text och jag vägrade att se den ;p
Få köpa filmen istället ;p

Puss på min isglass <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0