11 Juli


I know I know, jag har varit riktigt kass på att uppdatera här.
Och så ser ni ju att jag heller inte at orkat med någon design än ;)
Men det kommer väl så småning om.
Ska försöka bli bättre på att uppdatera först :-)

Det är Juli och sjukt varmt uppe hos oss.
Efterson vi bor uppe på takvåningen kan ni ju förstå våran värme?
Bytte plats ifrån vårat 40gradiga sovrum till vårt halvsvala tv-rum idag
runt 7 på morgonen, haha ;p
Jaop, och nu springer jag mellan tvättstugan och datorn där det bredvid står
en fetfläkt som kan svalka lite iallafall (y)

Till och med geckorna tycker det är varmt eftersom alla försöker få rum i vattenskålen
antingen men hela kroppen eller bara med huvudet xD

Det har hänt sjukt mycket sen sist jag skrev men allt sådant hoppar vi
och kör på nutiden :-)
Det är söndag och på söndag smyger sig alltid söndagsångesten på
för en ny vecka på jobbet ;p
Ingen hitt att jobba i värmen kan jag lova er!
Helgen annars har varit kanon (y)

I fredags åkte jag och Henric upp till Norra öland för att hälsa på
Märta gumman lite :-) Blev en solnedgång vid vattnet sedan
en tur  i ladugården för att se hur hon jobbade :-)
Mysigt med alla kossor <3

Lördagen tillbringade vi ute bland korna för att sedan
sitta 1,5 /h i bilen påväg hem för en kväll hos Mor o Far <3
Kom inte hem fören lite efter midnatt ;p
Satt och spelade kort då Henric hade nybörja tur och Sofie kom sist hahaha =D

Nä vet ni vad, tvätten börja bli färdig och frukosten lagas
inte av sig själv så mot Ica för att handla mjölk ;p

Ha en solig dag och glöm inte att smörja in er (y)



Solnedgången tillsammans med Henric o Märta



Hälsar på kossorna :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0