Skobyte

" Måndag och jag längtar redan till nästa helg "

Träningvärk?
Ja det kan ni skriva upp, armarna och skuldrona
jodå dom känner jag att jag har iallafall haha :)
Men faktiskt värt det, jag menar jag hade ju kul, huvudsaken!

På tal om annat!
Jag var inne i Kalmar igår och införskaffade mig dessa as snygga
skor, åh dregel på dom.. Ända krukset med skorna är att man visar tårna..
Lite förbi för mina tår men men strumpbyxa på så löser det nog sig :)
Kom hem och skulle visa mina as snygga skor för Mami, jodå
hade fått två högerskor O,o
Jävla irreternade hon kollade liksom på skorna innan
hon la ned dom i katongen, visst i helvete ser man att det är två höger skor då..
Så nu ska jag snart hämta upp Lennie och Albin och sedan bege vi oss
in till kalmar för att byta.. Och med all rätt (tycker jag) så ska jag ha
lite ersättning, det kostar ju ändå att ligga och dra till Kalmar.

Och om ett par timmar också så slutar min älskling <3
då ska jag pussa ihjäl honom när han kommer hem :) hihi*
Kvällen blir nog ganska lugn lite pogram jag vill titta på och så.
Lägg dags i tid idag också för imorgon då återstå det jobb för mig :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0