Räddaren i nöden.

Godmorgon.
Sitter i sängen och funderar på om man kanske
skulle börja klä på sig och göra nytta?
Ätit frukost och kollat på Sex and the city de senaste två timmarna ;p
Hade fullt schema idag men den rasade men börja byggas upp igen :)
Mamma kommer och hämta upp mig vid halv tre då vi ska till katterna,
sedan blir det fika med fet semla.. Hämta bil var det också
pappas bil står på verkstad så den ska vi hämta också :)
Sedan är klockan så mycket att man måste dona iordning sig.
Fest ikväll hos Henric jobbakompis.

Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska dricka eller köra men
det kvittar, det stora problemet ligger i min gaderob..
Vatusan ska man ha på sig?
Min IcaPica ska följa med ikväll :)
räddaren i nöden kanske man ska säga?
Man känner iallafall två på festen nu haha :)


Kollar runt på massa hemsidor om lägenheter/torp
men antingen är jag jäkligt kass eller så är sidorna dumma.
För jag förstår ingenting haha och hittar ingenting heller så
Mami får hjälpa mig sen :)

Nehe, nytta var det?
Trevlig helg.

ps. min helg är räddad.
Linus kommer imorgon <3
ds.

/ Ida




Jag och Ica
14 februari 2008

Kommentarer
Postat av: icaa

haha snyggaste bilden också :) <3

2010-01-30 @ 10:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0