Non lördag!

Vaknade av att telefonen ringde.
Sa för mig själv, att om det är jobb svarar jag fan inte.
Längtat som en galning efter helg liksom.
Tur som jag hade var det Mamma.. Det ringde en gång till
och svarade och det skulle jag aldrig gjort.
För under det samtalet försvann min efterlängtade helg men älskling.

Upp tidigt imorgon för att jobba.
Nästa jobb jag får.. Ska det inte finnas några helger alls.
Och nästa gång det ringer på en helg tänker jag aldrig mer svara!
För samtal på helger.. Dom bara förstör helger!

Som tröst bäddade jag ned mig i sängen med en hel drös
men avsnitt av Sex and the city och där har jag legat tills nu.
Funderingar finns att sängen lockar tillbaka mig
men ligger fortfarande i pyjamas och måste snart tillbaka till verkligheten.
Ikväll ska vi förbi Simon en runda för att gratulera 21 åringen..
Sedan hem och sova för jag jobbar ju imorgon. FUCKNING SÖNDAG!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0