Min torsdag

Folk lovar för mycket.
Och det börja jag bli ganska piss off på!

Dagen började hyffs iallafall.
Tog med mig Ica för att mata katterna, sedan tog vi oss en runda
hem till henne för jag ville se hur hon bodde..
Började gnaga lite i mig att jag också ville flytta.
Eller det har det ju gjort ett bra tag nu och idag kanske vi
kommit en bra bit på vägen?
Älskling fick fast på sitt jobb (gratiis) så det betyder ju att vi kan flytta snart!
Skulle vara helt underbart att bygga upp en fast vardag med honom.

Det finns 3 personer i mitt liv jag
aldrig kommer svika, för dem tre är dom jag älskar allra mest!

Var och såg filmen "snabba cash" idag också.
Inte var det i världsklass kanske men det var helt okey
att se. Bättre an Avatar iallafall, haha!

Fest imorgon. Var pepp på det som tusan men under kvällen
försvann det. Lite synd. Kanske bara blir att köra in pojkarna
och sedan hem igen. Låter både bra och tråkigt.
Vi får se imorgon, kan ju ändra sig!
Vi får hoppas helt enkelt.

Henric är människan jag aldrig kommer svika
heller aldrig lämna ensam <3
Han jag älskar mest här i världen..





Kommentarer
Postat av: Märta

hoppas inte de är mig du är sur på?

2010-01-29 @ 10:55:24
Postat av: My

Avatar är skit bra!:O vad säger du kvinna!

2010-01-29 @ 12:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0