Mer pengar till mig.


Vaknade av att mobilen ringde, ( jobbet )
Men idag skulle jag ju inte börja förens 09.00 ..
Ändrade planer.com kallas de, blev att stiga upp och åka iväg till grannskolan
fler timmar och mer pengar. Tackar man ju inte nej till.
Blir jobb veckan ut, tummen upp ju!^^

Jag trodde jag skulle få stå i disken idag, kändes ganska bra till en början.
Men ajabaja Ida trodde fel, personen som var sjuk lagade all mat så
allt hamnade på mig, fet problem. Men det löste sig.
Imorgon ska jag koka ihop en köttsoppa för damen på jobbet
har gått runt i timmar idag och sagt " jag kan inte koka soppa, det har jag aldrig gjort"
så ja imorgon får dom lita på mig ... Igen, höhö*

Blev att lämna hunden alldeles för många timmar idag *suck
tror jag får mer ångest än hon kanske men imorgon
har jag ordnat hundvakt :) Känns bra!
Slipper gå runt på jobbet och få ångest!

Har en hel del att göra nu här hemma så.
Men en sak vet jag.. Och min kväll ska sluta med en fetpåse med godis i sängen
Sex and the city på tv:n och älskling bredvid mig <3
Kan det bli bättre eller :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0