Märta på besök.

Fick fin besök idag av min allra bästavän Märta :)
Länge sedan hon kom ut till Lindsdal må jag säga..
Blev lite matlagning provning av min balklänning och sedan
körde jag ut henne till Udden :)
Gosade ned mig i deras kalla ridhus med en filt och kollade på
när Märta hade lektion.

Började då fundera på dessa stakars ridskolehästar.
Jag skulle själv aldrig vilja bli en ridskolehäst.
Tänk er att ha olika ryttare på en hela tiden och vem av alla
skulle man kunna lita på och bygga upp en relation till?
Nejtack! Har emot dedär med ridskolor lite tror jag...

Skrev själv ihop en medryttarlapp idag också (igen)
gick ju inte så bra med min förra häst Amanda :)
Så fick bli en lapp nu att sätta upp på olika ställen.
Håller tummarna för att någon ska ringa eller maila mig nu
de närmaste dagarna...

Hann inte träffa min älskade Henric idag heller.
Överlever nog till imorgon men saknar honom ganska så stort nu
när jag ligger i sängen. Inte helt själv denhär kvällen iallafall
min kära hund ville sällskapa mig idag (y) tack och lov!
Imorgon ska vi titta ut till LennieoFredde, Athena kommer bli så glad
Pizza också för den delen :) wiih!

Nehe, nu blir det Sex and the city och lite mys med hund.

Ps. Jag och Märta sjunger som bäst till högmusik
och helst i bilen, haha :) Älskar dig Märta..
Och Henric med för den delen, mest! <3

/ Ida




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0