Högre lön!

Väckarklockan ringde klockan 05.00 i morse.
Fyfan, skulle inte Hence också behövt gå upp vet jag inte om
jag skulle hunnit till jobbet i tid.

Tiden har gått grymt fort idag och det tackar vi för.
För just nu längtar jag efter helgen.
Blir jobb imorgon också, typiskt bara att Enliden behövde mig samma
dag som dem i Smedby, blä på det!
Men någonting som är mycket possetivt är att dom höjer min lön!
Riktigt nice är det.. Blev jätte glad idag när Magnus kom och
sa att min lön (106kr) är alldeles för lite så jag höjer med ett
par kronor. Vem tackar nej till högre lön? hihi*^

Stod och kollade på barnen idag.
De barn som skulle torka borden stod och blaskade i vattnet.
Sedan säger ena killen
" tur att jag inte ha långarmat på mig så jag blir blöt "
och tjejen bredvid tar upp trasan ur vattnet och krama ur
den över hans tröja. Det är snällt, kallas kompis haha!

Idag blir det inte längre än så här.
Så ni får ha det så bra för det ska jag :)

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0