Hissa och dissa

Satt uppe till nästan halv tre i natt för att försöka mig
på detta med designa sin egna blogg och jo en bit på väg
är jag med absolut inte alls som jag vill ha det, hehe men
det är ju snart en natt till och en natt utan älskling också så då får jag
sysselsätta mig med att göra min blogg snygg! :)

Efter ett par timmars sömn var det dags att kliva upp igen
för idag skulle jag träffa My. Säkert över 1-2år sedan vi sågs eller till
och med umgicks :) Så spännande, riktigt trevligt att ses igen tyckte jag :)
Inhandlade mig en shitans snygg topp och en t-shirt (y)
Så är nöjd med de. Så mina nya tröjor ska vi HISSA idag :)
Men DISSEN blir till parkeringsbetalningen. Fyfan vad dyrt det är
att parkera i kalmar. Seriöst varför ska det kosta så mycket överallt?
DISS på den!

Om en liten stund ska jag väl försöka dra mig ifrån datorn
för att åka till Rockneby, älskoo och jag har inte sets sen i tisdag
och igår pratade vi bara i 3 minuter allt som allt O,o
haha kompiskt.. Men vi ska ta oss ned till grannarna Lennie och Fredde
med, det är också en hiss idag haha :) F&L är omtyckta!


Bye!



Här har vi en riktigt gammal bild
på mig och My, haha 4 år gammal bild
om jag inte minns helt fel!
Puss på My!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0