Första bloggen

Gör som alla andra.. Skaffa blogg?
Försöker mig på blogg.. igen.
Tyvärr kommer jag inte ihåg mitt lösenord till den gammla
så fick bli en ny, haha.
Dock förstår jag mig inte på hur man ska designa sin blogg
men söker runt lite på google så förhoppningsvis så ska min
blogg också bli snygg framåt året, höhö. När liksom?
Någon som vill hjälpa mig.. Iallafall förklara hur man gör? Tack!


Var en runda till Smedby idag iallafall.
Hälsade på Andreas och Roger.
Började ju bra! Roger var inte hemma, haha
men vi gjorde inbrott iallafall och såg till att han kom hem (y)
Så kan man göra.. Men det är inte rätt? :)
Efter lite om och för små ägg så blev det kalmar,
en fika på donken och sedan vidare ut i "stor" staden Kalmar.
Lämnade faktiskt ut en hel del CV idag så hoppas på lite jobb snart.
Ja tack hemsktgärna :)

Kan ju inte bara vara Henric som jobba! Förestern börja det bli drygt här hemma.
Så, om jag och Henrics framtidsplaner ska bli verklighet till sommaren
måste iallafall jag börja någonstans? Vikare räcker tusan inte långt...

Färgade också håret idag (y)
Blev bättre än hoppats, kanske lite mörkt men men :)
Rött men lite små skvättar brunt i, usch vad jag älskar röd hårfärg!
Så även jag är lite snygger idag, haha!

Nehe återgå till google om ingen vill hjälpa till här..

Kram? haha nej inte idag! Hejdå på er nyfikna jävlar :)


Kommentarer
Postat av: alexandra

fin nu ida! ;D

mycket vackert ;)

2010-01-14 @ 16:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0