En dag närmare fredag!

Min onsdag har inte varit särskillt dramatisk ;p
Det ända vettiga jag har gjort idag är väl dammsugning
och hämtat fler kackelakor, gått lång runda med Pizza också!
Haha, sedan har allt bara kretsat runt Sex and the city!
Men vad tusan gör det en dag som denna, då snön bara yr och
är allmänt för mycket?!

Älskling kom inte till mig fören 18.oo någon gång.
Så lång väntan! Tiden gick mycket fortare när han kom
lite för fort för nu är han hemma igen :(
En glad nyhet idag iallafall...
Det var en tjej som nappade på en av mina "medryttar" lappar jag satt upp (y)
så på fredag ska jag åka och provrida en häst som står i korremo,
L - "jag såg det stod att du inte var så lång"
I - " hehe näe jag vet"
L - "Min häst är 175cm går det bra?"


Så här snackar vi inte ponny! haha.

Nehe imorgon blir det mer att göra, om snön tillåter.
Ska till bror min och kolla till de tre stora katterna han har.
Han och flickvännen är i storstan tre dagar (stockholm).
Sedan blir det bio (Snabba cash) med Ola Helene och älskling.
Ska bli trevligt som bara den.
Vila ut sig till fredag också då det blir party hos Henric nya jobbakompisar (y)
Tvingat med mig Märta och Ica så haha :)
Ska bli roligt..

Hoppas ni nappar på mina kläder nu då.
Så glöm inte att kika förbi här varje dag, för nya uppdateringar!

/ Ida




Så här såg det ut hos mig ikväll.
Mys i rummet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0