"Barketorpsskolan"

Av alla 200 vikarie valde dem mig, haha
snacka om tur eller. yesbox!
Idag blev det Barketorpsskolan (Smedby)
som de flesta kanske vet gillar jag ju inte Smedby jobben
speciellt inte sen i sommras, hehe
Men vad gör man inte för lite money?
Men tror det eller ej på detta smedbyställe var dom helt okey,
folket var helt okey liksom, om man borse från "barnen"

Tänkte tillbaka lite på hur man var själv på högstadiet?
Jag kom aldrig ihåg att man var så jävla patetisk då men.
Men samma tjat som på Lindsdalsskolan fanns det också här,
ta av dig mössan, klaga på maten, äter ingenting
skiter i vilket och grisar allmänt ned. Hallo gör ni så hemma eller?
Fyfan aja dom är ju trotsallt små fortfarande.
Men bete sig kan man väl ändå när man gå i högstadiet?
Nä högstadieskolor är nog inget jobb för mig, hihi^
Men det är en dag imorgon där också så, men man får tänka
att personalen är ju helt okey haha :)

Hade en tandläkartid idag efter jobbet också..
Alla gillar väl tandläkare? Nejtack!
IDIOTER, ont i hela munnen gjorde det, och efterråt
smakade jag peckel i munnen.. Jag bad om munvatten iallafall.
Men icke sa nicke fick man de så fick gå hela vägen hem och smaka fan i munnen.
Sista gången som det var gratis också för den delen, så nu lär det inte bli
tandläkartid på ett bra tag!

Sitter just nu med korven i ugnen och potatisen på plattan
inväntar att älskling ska komma hem så jag får mat i magen :)
Förhoppningsvis blir det lite sex and the city till maten också (y)

Farväl alla mina trogna läsare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0