Äntligen fredag!

Äntligen fredag säger jag som varit ledig hela veckan, haha
men äntligen fredag för då är min älskling ledig
och kan umgås med mig, jippiii! :)
Vaknade med halsont idag, bad bad bad!
Tänkte på en kopp te och honung skulle göra halsen bättre
oc vips efter en koppte med honung i känns det inte alls (y)
Rakans så bra!

Satt natten med bloggen idag också, men shit
får verkligen inte till den snygg så såhär får den se ut
en kontare tid nu tills jag får orken tillbaka och
lägga mer energi på den :) hehe

Ska snart hoppa in i duschen för att sedan åka
och hämta Anna :) Ska snacka skit med Anna idag.
Alltid trevligt att snacka skit med henne :) haha!
Lekiskompisarna, snart fan 13 år tillsammans..

Mobilen ringde också, första tanken var "nej, inte jobba i helgen igen
fan har ju massa planerat nu" men nehe ni jobb nästa vecka, shit vad glader jag var.
Bra att stå på alla vikarielistor ibland haha :)

Nu ska jag duscha mig sedan Anna som sagt!
Ikväll blir det nog hem till Fredde och Lennie för att planera morgondagen
i skidbacken :) ( jag som aldrig stått på ett par skidor )
Men Fredde får väl lära oss allihopa, barnbacken nästa! hahaha!

Ha det bra!

FORTSÄTTNING!
Då har man kommit hem efter en dag i stan med Anna,
blev även hembjuden på mat hos dem, mycket trevligt!
Såg ett par jätte vackra skor, jag måste bara ha dem
dock visar man tårta i skorna men aja får överleva
för dom var så vackra! haha!

Roligaste på hela dagen var på H&M, en kille följde efter Anna
haha oh började prata med henne... Till slut började jag skratta och killen
insåg att han hade följt efter och pratat med fel person, HAHAHA!
Och snackade på donken. Jag hoppas ingen hörde för då skulle
väl personen tappa matlusten..
Bra dag har jag haft iallafall. Nu ska jag packa ihop varma kläder för
att åka vidare till Rockneby, Myskväll med älskling, mm efterlängtat! <3

Trevlig helg allihopa så kanske
vi syns imorgon kväll (kalmarcrusing)

Kommentarer
Postat av: alexandra olsson

haha, ni kom ju aldrig till kalmar crusingen!

haha

2010-01-17 @ 23:01:50
URL: http://allytyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0