26 Januari 2010

Rubrik? Varför är det alltid rubriken som blir ett frågetecken?
............
Umgicks med Lennie idag, alltid lika trevligt.
Blev lite ärenden på stan på förmiddagen :)
Hem och hämta hunden och sedan ut till Rockneby för där hemma
väntade Athena. Skönt att Pizza har någon att leka med ibland, riktigt
skönt är det också att dom kommer så bra överens!
Fredde och Lennie har fått lite nya vänner på gården också.
Sex stycken rådjur är och letar mat på trädgården
super söta så man nästan kan dö :) hihi*

Skulle igentligen ha åkt och dansat ikväll men
det får bli nästa tisdag! :)
Snart är det Örebro dansen ska bli riktigt kul att komma ut lite
ibland de stora danserna igen :) Kul att få umgås med Amanda också.
Plusen kommer man ju alltid ihåg, sitter ju i ryggen men A1, tveksamt.
Ni som inte förstår vad jag menar med plus eller A1 så är det olika svårighetsgrader
i vår så kallade dans (squaredance).
Man får alltid veta någonting nytt varje dag! (y)

Fick veta av mami idag också att Linus kommer
och sover över i helgen, äntligen!
Saknat min fisunge :) Fasters bebis..
Han kan leva upp en sur dag för en på bara två sekunder.

Nehe återgå till vad jag gjorde här innan kanske?
Väntan.. jodå väntan är lång när man väl vill ha någonting..
Eller mens är väl ingenting man vill ha kanske
men just nu är det de. Hoppas innerligt att den kommer imorgon..
Snälla jag ber fan ;p ahha inte alla som gör de! ;)

Gottnatt på er!

/ Ida




Nyårsbild 2009,
Jag och Lennie :)

Kommentarer
Postat av: Lennie

fan vad snygga vi är!!!

2010-01-27 @ 18:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0