10 - 01 - 24

Vi börjar med gårdagens kväll..
Vi åkte iallafall upp till Simons 21års fest.
Ganska trevligt fast att man satt nykter..
De spelade "förfest spel" och "ölspelet" och det kanske
inte vissa skulle ha gjort ;)
Vi åkte iallafall hem tidigt för jag skulle ju upp tidigt och jobba.
Tänkte mig en skönhetssömn men den sprack ganska bra!
Någon sprang ut och in.. Och skulle prompt att lampan tand för
annars snurrade huvudet för mycket ;p
Men upp kom jag vid halv sex.. Hade en fucking magont
och tänkte nästan stanna hemma. Men då förlorar man en hel del pengar
så jag tvingade mig iväg (stolt över mig själv) och tiden gick ganska så fort redan vid
kvart över två var jag hemma igen. Blev en hel del Sex and the City under ett par timmar
där, haha!^*

Vi åkte och hälsade på Helene och Ola under kvällen också :)
Trevligt, en relativt lungn söndag.
Kom på under tiden också att alla bra pogram var samtidigt (som vanligt)
Så Henric fick köra hem mig till åtta tiden. Så här ligger jag nu.
Ensam i min säng. Inte ens hunden finns här *snyft!
Men trött som f*n så det blir nog lite Sex and the city och en
förhoppningsvis bra natt!

/ Ida







Jag älskar min Henric,
det kan ingen ändra på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0