Till salu

Känner mig grym nu det måste jag erkänna.

Men både jag och Henric har två sortes ödlor.
Och nu inför flytten börjar vi bli lite fundersama om att
båda terarie får plats så jag bestämde mig för att försöka sälja
min sötnosar till någon snäll person.
1000kr begär jag och då skickas allting med.
Terariet, sand (10kg), vattenskål, och ett klätterträd
kalk+vitaminer.


De är mycket goda vänner, den lilla tyr sig väldigt mycket
till den större. Den stora är absolut inte kräsen i maten och äter
så mycket som man lägger in (finns inget stopp för honom)
Den lilla är tyvärr lite egen av sig så man får plocka ut den stora när den
lille ska äta annars får hon ingenting ;p
Mask och Kackerlackor samt majs grönsallad och ärtor har dom vuxit upp på.

Hör gärna av er om ni är intresserade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0