Chokladrekomd.


När jag öppnade kylskåpet idag hade Mamma inhandlat
en ny chokladkaka smak :)
Och eftersom jag älskar choklad var jag tvungen att testa :D



Marabou Passionsfrukt chili :)
Första tuggan var!
euww vad var detta O,o
Men så fortsatte jag smaka på en hel rad och
efter lite om och men så var den faktiskt helt okey god (y)
Men ingen choklad jag skulle vilja ha som Fredagsgodis
med en bit någon gång ibland :)
Luktade mer en ljuvligt iallafall :)

En annan Choklad jag smakade under vintern 09
var Marabou Winter .




Jag var på helspänd och förväntade mig någonting
jätte gott, men dock föll inte denna kakan mig i smaken.
USCH och fy säger jag bara! :)



Och nu till den bästa av alla som Marabou någonsin gjort.
Maraboue sommar, åh älskar den.
Kom ut sommaren 09 och jag hoppas även få se den i år :)
För här ska det inhandlas för hela året framöver i så fall <3
Puss på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0