Bloggen talar


Tisdag 27/4 - 2010
kl: 10:12


Fick mina nya kockbyxor igår (y)
Blev super glad eftersom det varit krongel för att få
hem dessa jäklar ;p
Tror ni dem passade då? Näe^^
Jag tog ändå storlek S och den satt som XL.
Bara att skicka tillbaka. suck*

Var även på Ikea igår, kollade runt efter någon
soffa och köksbord och igår artade det sig lite :)
En soffa funnen (y)
Hoppas vi bara på att måtten stämmer lika
i lägenheten så vi kan ta den :)

Nya handdukar även köpta igår. Men shit vad dyrt det är
med sådant O,o Ändå är Ikea typ billigt :)
Men ja handdukar blev det ( i mängder )
och för runt 250kr ;) haha^

Ska bli spännande för denhär veckan är det både
besiktning på lägenheten och inflyttning :)
Ska bli himmlans roligt.
Blir min älskade Henric och jag sambos då :)
....

Idag hade jag tänkt mig bärja kolla igenom mitt rum
och kanske till och med börja packa ihop lite små saker :)
Så är det gjort till helgen. Bara mina ödlor som behövs flyttas på :)
Köpes någon? 
Annars följer dom med i flytten :)

Ska in och byta ett par leggins jag köpte för lite sen
vid första andvändningen så går ala sömmar O,o
Tjock? Haha Nej! :)



/ Ida


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0