29April


Precis badat min hund ;p
Eller Mamma badade jag blåste håret på henne ;)
Men båda delarna är precis lika jobbiga, eller uhm
tråkiga? Ja,, haha men nu är hon galet söt i sin fluffiga päls (y)
Min smart pappa hade med henne in till verkstaden på jobbet
idag så ja ni kan ju gissa hur ren och fin hon var ;p
Anna blev lidandes :) KOLSVART!

Var förbi MediaMarkt idag ;p
Skulle hämta ut mina fotton. Hade visst två beställningar
så jag räknade med att betala lite.
Men fånet kollade bara på ett kuvert så betalade bara 40kr, ihh nice (y)
Bra bilder också!

Förövrigt har jag varit på Stensberg och jobbat idag,
helt okey faktiskt tiden går hyffs där :)
Men ibland börjar jag undra hur det går med mitt "sluta" röka.
Jag tror inte jag lyckas så jätte bra måste jag säga, började bra
i ca 2veckor? haha men nää!
Nu har det gått snart ett halv år och jag har fortfarande sug och röker.
Usch! Värst är det när man "lånar" cigg av folk, pinsamt för jag hatar det.
Vet inte varför men jag hatar det bara ;p

Haha, roligaste idag typ!
Jag skulle skiva upp kött, kött som vi trodde redan var
färdiglagat så jag plockar upp köttet men märker inte ens att
köttet är rått, så inne i annat!
Hahah börja skiva och säger till Sebastian
att det bara bli fula äckliga slaffsor av allt, haha
inte ens han då tänker på att köttet är rått förens Lena kommer..
Så in i ugnen fort fort fort och sen fick någon komma tillbaka under kvällen
för att ta ut köttet för att de skulle kunnas skivas upp imorgon.
Nu säger jag någonting jag aldrig säger LOL ;p

Puss på er / Ida








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0